SVAŠTARA

Plakati  I  Školska moda  I  Biseri  I  Istražili smo...

 

...kako trebaju izgledati idealan učenik i idealan profesor

 

     Jeste li se ikad vi, profesori, zapitali kako to vaši učenici zamišljaju idealnog profesora? Zapitali smo ih stoga da nam u anketnom upitniku otkriju kakav je to profesor iz bajke! Možda će vam biti zanimljivo pročitati kakvom to idealu trebate težiti po mišljenju vaših učenika.
 

Idealni profesor u bujnoj mašti naših učenika izgleda ovako:
- visina: od 185 do 199 cm
- crna kratka kosa
- treba biti u dosluhu s modom
- ne stariji od 26 godina
- mlad (što mlađi, to bolji)
- atletske građe, bijeli zubi, pune usne, imati dobru guzu
- obučen prikladno za svoju dob, da ne izgleda k'o da ide u disko ili pak previše svečano
- oko 80 kg, uvijek vedar i nasmijan, da nije zlopamtilo
- treba biti opušten, tj. znati napraviti dobru atmosferu za rad na satu
- treba biti Zagorec
- izgled bi mogao biti sličan prof. Klapaču

A idealna profesorica treba biti:
- visoka do 185 cm
- crna ili plava kosa, poluduga, malo ispod ramena, smeđe oči, ne starija od 28 godina, lijepe crvene ocrtane usne olovkom srednje veličine
- prilagodljiva vremenu, prostoru i učenicima
- lijepe grudi (3-5), mjere 95-65-90, do 75 kg, tamnoputa, plave bademaste oči, elegantno oblačenje, ali ne previše poslovno i strogo ozbiljno
Ako ne udovoljavate ovim zahtjevnim i strogo stručnim kriterijima, možda vam je utjeha da odlično predajete i da ionako nitko na ovom svijetu nije savršen!
 

     


     Jeste li se vi, učenici, zapitali kako to vaši profesori doživljavaju vas, vaše frizure, boju glasa i način komunikacije. Pročitajte kako biste po njihovom sudu trebali izgledati da vam u imeniku procvatu petice. Evo, kako su nam odgovorili na naš anketni upitnik!

Fizički izgled
Stil odijevanja:
- uglavnom klasika, uz poneki šminkerski detalj, ali to previše i ne primijetim
- učenik treba biti uredan, stilovi nisu važni
- sve što je u granicama pristojnosti i dobrog ukusa
- sasvim svejedno kako je netko obučen, ali da je obučen, bez golih pupaka i uvredljivih poruka
- moderan, pristojan, sukladan mogućnostima, casual
- svaki prema svojim afinitetima, pripadnosti supkulturi i sl. (samo da nije degutantno) - raznolikost je super!
- mladenački: traperice, veste, sve čisto i uredno, kak se šika
- pristojno odjeven - čist i speglan
- sportski
- urednost je najvažnija
- isključeno odijelo i kravata, sve ostalo je prihvatljivo

 

Boja očiju i kose (frizura):

- recimo: plave oči, plava kosa, ali to također ne uzimam kao nešto bitno kod učenika

 - mladi ljudi su svi lijepi bez obzira na boju očiju i na boju kose

- fizičke osobine nisu nešto što bi moglo/smjelo odrediti savršenog učenika, ponekad me nasmiju simpatične otkačene frizure učenika

- nebitna stvar, jedino da kosa ne smeta očima

- zelene oči, plava ili crna kosa, pristojna ili kratka kosa u učenika, kod učenica duža kosa, uredna, možda repić, uvojak

- kako se kome sviđa

- boja očiju posve nevažna, frizura uredna, tj. kosa čista i počešljana na način kako sam učenik najviše voli, svakako bez kakvih likova na vlasištu kao što su srca, slova, i sl., a irokez i slične frizure nisu Bog zna kakva fora

- čista kosa uredno počešljana

- oči: jedno zeleno, drugo smeđe, frizura: Einsteinova na kvadrat

 

Boja glasa i način govora

- nježan, osjećajan ili ponekad jasan i odrješit

- učenici moraju glasno i jasno govoriti, boja glasa ne igra nikakvu ulogu

- poželjno je da učenik govori razgovijetno, ali na boju glasa i način govora često nije moguće svjesno utjecati

- ne govoriti plačljivim glasom, nego normalno; plačljivci mi nisu dragi

- prirodan (ugodan i topao)

- posve nebitna boja glasa, razgovijetan govor, književni jezik, pristojna komunikacija, poštivanje bontona

- boja glasa nije nešto što možemo birati; učenici koji imaju širok rječnik (ali to se može uvježbati i razviti - nadam se da se to i događa)

- pojma nemam (svakako ne ljubičasta i s bijelim tufnicama... ); govor pristojan, uvjerljiv, podosta učeničkih žargonizama

  (dakako neuvredljivih, da još koji profa ne nakoli koju stranicu u imeniku kolcima, kvrgama i sličnim ljepotama iz žargona)

- pristojno izražavanje bez afektiranja, bez nekontroliranih reakcija i izraza koji se koriste možda kod kuće ili na ulici

- kao Marlon Brando u Kumu

 

Psihičke osobine

Volite li aktivnije ili povučenije učenike?

- i jedne i druge (upravo to cijenim kod učenika: povučenost i/ili aktivnost)

- lakše je raditi s aktivnijim učenicima, ali ako se i onima povučenijima posveti dužna pažnja, jednako su zahvalni

- aktivniji su mi draži, povučenije je teže uočiti

- normalne

- svakako aktivnije, spremne na suradnju, koje zanima ono što se predaje, one koji su gladni znanja

- učenik mora biti mlad, pun života i aktivan

 - volim aktivne učenike koji pridonose radu i pozitivnoj atmosferi u učionici, ima dosta povučenih učenika za koje sam sto posto sigurna da u svakom trenu mogu računati na njih i koji god zadatak ih se pita, ne razočaraju

- aktivni: kombinacija Tomislava Puneka i Krešimira Varge

 

Nametljivost:

- ponekad mi je to simpatično

- nenametljivi su mi miliji

- ako se učenik ističe svojim iznadprosječnim sposobnostima, ta je nametljivost pozitivna, ali nametljivost bez pokrića ometa rad s ostatkom razreda pa nije poželjna osobina

- u granicama, tako da i drugi mogu doći do izražaja

 - nametljivost je negativna osobina, dakle treba se odlučiti za neku srednju vrijednost između nametljivosti i povučenosti (ali, po mome, ipak zeru prema nametljivosti)

- da, ako je nametljiv u pozitivnom smisli i pridonosi radu u razredu, ne ako je nametljiv samo da skrene pažnju na sebe

 

Inteligencija ili marljivost?

- svakako cijenim marljivost, iako me jako fascinira inteligencija učenika

- i jedno i drugo podjednako, ali ipak prednost marljivosti

- i inteligencija i marljivost su osobinesavršenog učenika, idealno bi bilo da učenik ima obje te osobine

- zlatna sredina

- cijenim inteligenciju, ali mi je draža marljivost, trud, rad, to je formula za uspjeh, vježbanjem do savršenstva

- ne ili već i, dakle jedno i drugo, ako tražimo idealnu savršenost. A što će dati na kraju bolji rezultat: natprosječna marljivost ili natprosječna inteligencija? Po mom mišljenju, natprosječna marljivost uz prosječnu inteligenciju

- cijenim učenike koji su marljivi (a možda nisu super inteligentni), ne cijenim učenike koji su super inteligentni, a nisu marljivi i ne trude se

__________________________________________________________________________

Priredili: Članovi novinarske grupe